- Басты бет
- Анықтама орталығы
- Жиі қойылатын сұрақтар
Анықтама орталығы
Жиі қойылатын сұрақтар
Ismet
Қазақтелеком Бизнес
Ismet Docs
Тауарларды цифрлық таңбалау
Жиі қойылатын сұрақтар
Ismet
Қазақтелеком Бизнес
Ismet Docs
Тауарларды цифрлық таңбалау
Жиі қойылатын сұрақтар
Ештеңе табылған жоқ
Сұранысты өзгертуге тырысыңыз немесе Қолдау қызметіне хабарласыңыз
Сайт ашылмайды, не істеуге болады?
Жалпы себебі — тұрақты интернет байланысының болмауы. ismet.kz сайтын ашып көріңіз, ұялы телефон немесе планшет сияқты басқа құрылғыда немесе басқа Wi-Fi желісіне қосылыңыз. Егер сайт басқа құрылғыдаа немесе басқа желіде жүктелсе, онда мәселе сіздің компьютеріңізде болуы мүмкін.
Егер жоғарыдағы қадамдар мәселені шешпесе, прокси-серверлерді дұрыс конфигурацияламау, хост файлының конфигурациясы, DNS серверлерімен, регистрмен, вирустармен және антивирустық бағдарламаларды бұғаттау сияқты мәселелер болуы мүмкін
Бұл туралы біз мақалада толығырақ жаздық.
Егер жоғарыдағы қадамдар мәселені шешпесе, прокси-серверлерді дұрыс конфигурацияламау, хост файлының конфигурациясы, DNS серверлерімен, регистрмен, вирустармен және антивирустық бағдарламаларды бұғаттау сияқты мәселелер болуы мүмкін
Бұл туралы біз мақалада толығырақ жаздық.
Егер сіз жеке кабинетке кіру құпиясөзін ұмытып қалсаңыз, оны қалпына келтіру үшін не істеу керек?
Кіру парақшасында «Құпиясөзді ұмыттыңыз ба?» түймешегін басып, электрондық поштаңызды немесе телефон нөміріңізді көрсетіңіз және қалпына келтіру бойынша нұсқаулықтарды орындаңыз.
Интерфейс тілін қалай өзгертуге болады?
Тілді өзгерту үшін парақшаның оң жағындағы жоғарғы жағын басыңыз
Мен бірнеше компанияны тіркей аламын ба?
Иә, бұл бірнеше компаниямен бір уақытта жұмыс істегенде және әрбір компанияға өзіне қажетті белгілі бір қызметтер қажет болғанда орынды болады.
Егер қаржылық құжаттар ашылмаса не істеу керек?
Қажетті компания мен жеке шоттың таңдалғанын тексеріңіз. «Компанияларды басқару» бөлімінде тиісті құжаттарға қолжетімділігіңіз бар екеніне көз жеткізіңіз.
Маркалау коды қалай шығарылады?
Маркалау коды кассада 2D түрінде сканерлегеннен кейін жүйеден шығарылады. Бақылау-кассалық машинамен байланысты 2D-сканер таңбалау кодын фискалдық құжатқа (кассалық чекке) бекітеді. Содан кейін фискалдық деректер операторы нақты уақыт режимінде бұл ақпаратты тауардың әрбір сатылған бірлігі үшін тауарларды маркалау және қадағалау ақпараттық жүйесіне (ТМҚ АЖ) жібереді.
Дербес шот бойынша шығындардың толық мәліметіне қалай сұрау салуға болады?
Қаржылық құжаттар бөліміне өтіп, "Толық мәліметтерді" таңдап, қажетті кезеңді көрсетіңіз және файлды жүктеңіз.
Басқа пайдаланушылар үшін кіру параметрлерін қалай өзгертуге болады?
Компания әкімшісі "Компанияны басқару" бөлімінде кіру параметрлерін реттей алады.
Компанияның әкімшісі кім екенін қалай білуге болады?
"Қызметкерлер" бөлімінде барлық қатысушылар көрсетіледі және әкімші тиісті мәртебемен белгіленеді.
Қызметті қосуға жіберілген өтінімнің жағдайын қайдан тексеруге болады?
Жеке кабинеттегі "Қызметтер" - "Менің тапсырыстарым" бөліміне өтіңіз
ФДО, ТҚКО тізімінде пайда болу үшін не істеу керек?
Сіздің компанияңыз туралы ақпаратты ФДО порталындағы ТҚКО тізіміне орналастыру үшін ergeshbek.m@telecom.kz. электрондық поштаға ресми хат жіберіңіз. Хатта мынаны көрсетіңіз:
Сіздің сұрауыңыз барлық қажетті ақпаратты алғаннан кейін қаралады.
• Сіздің компанияңыздың сипаттамасы (мекен-жайы, жұмыс режимі, тауарды сату және сервистік қолдау көрсету нүктесі, байланыс деректері) ;
• деректерді табыстау функциясы бар кассалық техниканың тізбесі;
• ФДО порталының жұмысымен және ФДО шартының талаптарымен танысуды растау.
Сіздің сұрауыңыз барлық қажетті ақпаратты алғаннан кейін қаралады.